• Wizz Air anunță că zborurile din România către Austria, Belgia, Elveția, Franța, Germania, Italia, Spania, Olanda și Marea Britanie vor fi suspendate
  • Pasagerii care au rezervat deja un zbor pot alege restituirea banilor în contul WIZZ sau în cont sau card bancar
  • Restituirea banilor în contul WIZZ se face la valoarea de 120%, pe când rambursarea în cont sau card bancar doar la valoarea de 100%

Wizz Air, cea mai mare și cunoscută companie aeriană low-cost din Europa Centrală și de Est a anunțat în cursul zilei de 27 mai 2020 că perioada pe care sunt suspendate mai multe rute din România, ca urmare a extinderii restricțiilor de călătorie, se va prelungi până la data de 16 iunie 2020.

Astfel, zbourile din România către 9 țări din Occident (Austria, Belgia, Elveția, Franța, Germania, Italia, Spania, Olanda și Marea Britanie) vor fi suspendate.

Persoanele care și-au făcut deja rezervare, prin intermediul website-ului wizzair.com sau prin aplicația mobilă, către destinațiile mai sus menționate vor fi informate automat printr-un email.

Recomandări

NOU COD PENTRU SCHENGEN
NE-A SALVAT VACCINUL?
CIOLACU: COALIȚIA NU SE RUPE
UK: FETELE ÎNTREC BĂIEȚII LA FUMAT
MORIȘCA DE PE MOULIN ROUGE A CĂZUT
ACȚIUNILE META SE SCUFUNDĂ

Acestea vor primi în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie. Suma va putea fi utilizată în cursul a 24 de luni pentru achiziția de servicii și produse marca Wizz Air.

Pasagerii pot opta și pentru rambursarea sumelor plătite, însă procedura va dura mai mult. Totuși, dacă clienții vor alege această variantă, ei vor fi consiliați în privința pașilor necesari unui transfer bancar sau unui transfer către un card bancar. Pentru acest lucru, pasagerii vor primi un email separat.

Dacă în cazul primei opțiuni – rambursarea în contul WIZZ – clienții primesc 120% din valoarea achitată, a doua opțiune – rambursarea prin transfer bancar sau către un card bancar – presupune restituirea de 100% a sumei achitate.

Pasagerii care au obținut rezervări prin intermediul agențiilor de turism sunt nevoiți să le contacteze și să comunice cu agențiile respective.

Wizz Air menționează că măsurile luate urmăresc doar binele și siguranța pasagerilor, dar și a echipajului.