• Clubhouse este o rețea de socializare bazată pe mesaje audio
  • Accesul este doar pe bază de invitație iar multe celebrități și-au făcut cont
  • A fost creată în martie 2020, în mai avea 1.000 de utilizatori, acum are 2 milioane

Există un club select unde sunt deja Oprah, Will Smith și Kevin Hart. O aplicație exclusivistă numită Clubhouse ne poate ajuta să intrăm și noi în „club”.

Este de fapt o nouă rețea de socializare, care a ajuns în atenția lumii datorită lui Elon Musk. Așa că dacă anul trecut avea o mie de utilizatori,
acum a ajuns la 2 milioane și este evaluată la peste un miliard de dolari.

Totul este doar audio, putem intra într-o cameră unde sunt mulți alți oameni, inclusiv celebrități. Este ca un podcast la care putem să participăm, dacă ne permite creatorul camerei. Apăsăm butonul „raise your hand” și aștepțăm. Pot fi multe subiecte sau topicuri, de la vaccin la inteligență artificială sau sport. Iar conversațiile nu sunt înregistrate. What happens in Clubhouse stays in Clubhouse, cum s-ar spune.

Recomandări

DATORIA PUBLICĂ A ROMÂNIEI CREȘTE
ROMÂNI EVACUAȚI DIN GAZA
MACRON A IEȘIT LA ATAC
CÂTE LOCUINȚE DEȚINE TAYLOR SWIFT?
RECONSTRUCȚIA FACIALĂ A UNEI FEMEI DE 75.000 DE ANI
CEI MAI BOGAȚI OAMENI DIN SUA

În Clubhouse îi mai putem găsi pe Jared Leto, Mark Zuckerberg sau Drake. Recent, Facebook a anunțat că va dezvolta o aplicație similară.