• Conceptul de beer-to-go a devenit mai popular odată cu scăderea HoReCa
  • Românii consumă bere de 1 miliard de euro pe an
  • Piaţa berii artizanale e de 0,3% din totalul cifrei de afaceri a pieţei 

După apă şi ceai, berea e băutura cea mai consumată în România. A rămas în top şi în izolare.

Afacerile de tip beer-to-go au ieşit pe plus, în timp ce berea la halbă şi cea îmbuteliată nu au mai avut acelaşi succes. Un bucureştean a investit jumătate de milion de euro într-o afacere cu bere artizanală. E şi ecologică, clientul merge la magazin şi îşi ia berea în recipientul lui.

HoReCa fiind aproape toată blocată în perioada asta, oamenii şi-au schimbat orientarea şi au venit către noi. Anul 2020 l-am închis cu 670.000 de euro. Pentru anul acesta, 2021, estimăm o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro. Ce am făcut este să aducem peste 100 de tipuri de bere în magazinele noastre, dintre care 30 sunt disponibile la draft, adică ţi le poţi îmbuletia tu şi le poţi lua şi consuma la tine acasă”, a spus, la Aleph News, Florin Mândru, managing partner „Casa Berarilor Artizani”.

Recomandări

VREM O ȘCOALĂ CA AFARĂ
URSULA CERE CONCURENȚĂ ECHITABILĂ CHINEI
BELLA IA PAUZĂ DE LA MODELING
CUM STĂM LA SPERANȚA LA VIAȚĂ
CÂND ÎNCEP COPIII SĂ FOLOSEASCĂ A.I.
JAPONIA PREZINTĂ TEHNOLOGIA 6G

Românii consumă bere de un miliard de euro pe an. Piaţa berii artizanale e de 0,3% din totalul cifrei de afaceri.