Dacă ești antreprenor și deții un restaurant sau un magazin, să știi că marfa alimentară vrac are noi reguli.

Mai exact, trebuie să-ți atenționezi clientul cu mesaje vizibile că produsele respective pot avea în componență substanțe care pot cauza alergii sau intoleranță.

„Acolo nu aveam etichetare sau dacă o aveam era pe spatele recipientului și nimeni nu căuta. Obligativitatea este ca el să atenționeze consumatorul și, de data aceasta, noi spunem cumva să fie scrisă la loc vizibil”, a precizat vicepreședintele ANPC Veronica Mitran.

Recomandări

IOHANNIS: RO E ÎNTR-O SITUAȚIE COMPLICATĂ
CARE E SOARTA TIKTOK
PSD SE RETRAGE DIN COALIȚIE
NETANYAHU DISCUTĂ PACEA
BOOTS ON THE GROUND
JURNALISM (IN)DEPENDENT

Emil Panaitescu este pasionat de fitness, iar dieta este foarte importantă pentru el. De fiecare dată, când merge la magazin, încearcă să facă cele mai bune alegeri. Chiar și așa, pentru că nu este alergic, nu a dat vreodată importanță acestor mesaje.

„La restul alimentelor, nu am neapărat o preferință mai ales dacă e ceva de bază nu mă interesează așa de mult. Cred că dacă aș fi avut alergii aș fi apreciat, dar pentru mine în particular nu e nici o diferență”, a povestit Emil.

Ligia Alexandrescu este nutriționist și spune că ordinul vine în sprijinul consumatorilor. Asta pentru că mulți dintre noi nici măcar nu știm dacă suntem sau nu alergici.

„E foarte important să se menționeze foarte clar pe eticheta alimentară a produselor care sunt alergenii conținuți de acel produs alimentar pentru că reacțiile la o intoleranță alimentară pot fi de la cele mai simple, o simplă stare de disconfort până la deces dat de anafilaxie, de șocul anafilactic”, a precizat nutriționistul.