• Noua versiune a băuturii Coca-Cola Zero Sugar s-a lansat deja în Statele Unite.
  • Produsul va ajunge în Canada în septembrie.
  • Companiile precum Coca-Cola riscă foarte mult atunci când schimbă rețeta produselor lor.

Coca-Cola schimbă rețeta uneia dintre cele mai populare băuturi – Coca-Cola Zero Sugar, scrie CNN.

Compania a lansat în Statele Unite o nouă versiune a băuturii ce își propune să aibă un gust mai asemănător cu Coca-Cola obișnuită.

Companiile precum Coca-Cola riscă foarte mult atunci când schimbă rețeta produselor lor, pentru că trebuie să țină pasul cu tendințele consumatorilor și să fie cu un pas în fața concurenței. Dar atunci când fac schimbări, astfel de companii riscă să supere clienții fideli. De altfel, este foarte dificil să își dea seama ce vor cu adevărat oamenii, scrie sursa citată.

Recomandări

A.I. NEWS
ULTIMATUM PENTRU HAMAS
CÂT INVESTESC PARTIDELE ÎN PROPAGANDĂ
UNDE MERGE REGELE CHARLES
MACRON A IEȘIT LA ATAC
FERRARI LANSEAZĂ UN NOU BOLID

Rivalul Coca Cola, PepsiCo (PEP), a eliminat în 2015 aspartamul din rețeta Diet Pepsi ca răspuns la reclamațiile consumatorilor cu privire la ingredient. Un număr mare de clienți s-au arătat dezamăgiți de noul gust, motiv pentru care Pepsi a readus aspartamul în rețetă, anul următor.