• Piesele lor muzicale sunt fredonate de toți iubitorii de muzică din lumea întreagă.
  • Ed Sheeran a fost inclus în lotul echipei Ipswich Town, din League One, reprezentând a treia ligă engleză – pe care îl sponsorizează.
  • Când nu este pe scenă, Rita Ora face campanii de fashion pentru branduri de încălțaminte.
  • Rihanna deține un brand de produse de makeup, Fenty Beauty, dar și de haine.

Sunt artiști iubiți și cunoscuți de o lume întreagă. Piesele lor sunt fredonate în întreaga lume. Rareori se întâmplă, însă, să îi vezi în afara scenei.

Deși piesele sale sunt fredonate de toți îndrăgostiții din lume, nimeni nu s-ar fi așteptat să îl vadă pe Ed Sheeran pe terenul de fotbal. Cântărețul în vârstă de 30 de ani a fost inclus în lotul echipei Ipswich Town, din League One, reprezentând a treia ligă engleză – pe care îl sponsorizează. El a primit deja echipamentul cu numărul 17 din partea clubului.

Se pare că totul a pornit de la faptul că Ed este un fan înrăit al echipei și a acceptat propunerea de adeveni sponsor al tricourilor acestora. Fanii pot să stea liniștiți pentru că rolul său este unul strict de imagine. El a declarat într-un interviu pentru BBC că este mândru de sprijinul pe care îl acordă echipei sale favorite.

Recomandări

CÂND INTRĂM ÎN SCHENGEN
AFACERI RUSIA-COREEA
STĂ PROST CU VÂNZAREA
REVOLTA ROBOȚILOR
CE-AU GĂSIT AL LOR SĂ FIE
ANIME ȘI MANGA

Un alt artist este Rita Ora. Când nu se află pe scenă, cântăreața face campanii de fashion pentru branduri de încălțaminte. Ultima colaborare pe care a avut-o a fost cea cu Shoe Dazzle. O campanie de primăvară. La fel și Rihanna, care a cam stat departe de lumina reflectoarelor în ultima perioadă, dar nu departe de fanii săi care i-au urmărit fiecare mișcare sau activitate pe Instagram.

Rihanna și-a focusat atenția pe brandul ei de cosmetice, Fenty Beauty, și pe colecția de haine. În tot acest timp a creat campanii peste campanii, ultima sa campanie fiind cea pentru care a folosit femei cu forme pe motocicletă: The Caramel Curves.