• ANPC a expediat furnizorilor de energie un chestionar pentru centralizarea numărului facturilor greșite.
  • Conducerea ANPC a avut o întâlnire cu operatorii economici din domeniul energiei electrice şi gazelor naturale.
  • Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului se asigura că furnizorii sunt pregătiţi să aplice prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 3/2022.

ANPC (Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor) a expediat companiilor care furnizează energie electrică şi gaze naturale operatorilor casnici un chestionar în urma căruia va fi posibilă o centralizare exactă a numărului de facturi greşite.

Conducerea ANPC a avut o întâlnire cu operatorii economici din domeniul energiei electrice şi gazelor naturale, în ultima zi a lunii ianuarie, pentru a se asigura că aceştia sunt pregătiţi să aplice prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 3/2022.

În data de 2 februarie 2022, a fost expediat prin e-mail, către toate companiile care furnizează energie electrică și gaze naturale operatorilor casnici din România, un chestionar în urma căruia va fi posibilă o centralizare exactă a numărului de facturi greșit întocmite, în raport cu prevederile Ordonanțelor 118/2021 și 3/2022.

Recomandări

OFICIAL ÎN SCHENGEN
CE CÂȘTIGI LA GALA ZF?
PUTIN TESTEAZĂ ORȘENIK
BIDEN RESPINGE ICC
MANDAT PENTRU BIBI
VREMEA REA ÎNCHIDE A1

„Aşa cum am spus la începutul săptămânii, dorim să avem date certe, asumate, pentru a putea cuantifica dimensiunea exactă a facturării eronate în domeniul energiei electrice şi gazelor naturale, în România. Ne-am ţinut de cuvânt şi, imediat am construit un chestionar care să ne permită radiografierea precisă a fenomenului şi, în raport cu acest lucru, să putem aborda concret şi rapid controlul remedierii eventualelor greşeli. Imediat cum centralizăm toate datele, le vom da publicităţii”, a declarat Horia Constantinescu, preşedintele ANPC.

Formularul expediat de ANPC către furnizorii de energie.