• Pe parcursul anului 2020, EssilorLuxottica și Meta Platforms au anunțat o colaborare multianuală pentru dezvoltarea ochelarilor inteligenți.
  • Miercuri, Mark Zuckerberg a prezentat un nou proiect de ochelari inteligenți în colaborare cu EssilorLuxottica.
  • Meta a anunțat anul trecut într-o postare pe blog că intenționează să dezvolte o brățară care să controleze ochelarii de realitate augmentată.

Directorul executiv al Meta Platforms, Mark Zuckerberg, a prezentat miercuri un nou proiect de ochelari inteligenți cu EssilorLuxottica, postând o fotografie a președintelui companiei de ochelari care poartă un prototip de brățară cu interfață neuronală – proiectată pentru a dirija alte dispozitive.

„Aici, Leonardo folosește un prototip al brățară EMG [electromiografie] cu interfață neuronală care, în cele din urmă, vă va permite să vă controlați ochelarii și alte dispozitive”, a declarat Zuckerberg într-o postare pe Facebook, referindu-se la președintele EssilorLuxottica, Leonardo Del Vecchio. El și-a încheiat mesajul cu un emoji cu o față zâmbitoare purtând ochelari de soare.

Facebook – care și-a schimbat numele în Meta Platforms în octombrie – a declarat anul trecut într-o postare pe blog că intenționează să dezvolte o brățară care să controleze ochelarii de realitate augmentată, permițând utilizatorilor să interacționeze cu o lume virtuală prin mișcările degetelor.

Recomandări

CÂND ÎNCEP COPIII SĂ FOLOSEASCĂ A.I.
JAPONIA PREZINTĂ TEHNOLOGIA 6G
MET GALA 2024
IOHANNIS SE ÎNTÂLNEȘTE CU BIDEN
GATES ÎȘI VINDE IAHTURIURILE
CUM ARATĂ UK LA UN AN DE LA ÎNCORONARE?

Zuckerberg s-a aflat la Milano pentru a discuta planurile pentru noii ochelari inteligenți cu compania de ochelari, a precizat acesta.

Companiile de tehnologie Amazon, Apple și Alphabet Google au intrat în afacerea tehnologiei portabile, dezvoltând ochelari de realitate augmentată, mizând că aceștia ar putea înlocui într-o zi telefoanele mobile. De asemenea, Google a îmbrățișat tehnologia de urmărire a fitness-ului prin achiziționarea Fitbit pentru 2,1 miliarde de dolari.

În 2020, EssilorLuxottica și Meta Platforms au anunțat o colaborare multianuală pentru dezvoltarea ochelarilor inteligenți. În prezent, aceștia vând rame precum modelul clasic Ray-Ban Wayfarer care sunt încorporate cu tehnologie, permițând purtătorului să facă fotografii și să asculte muzică și apeluri, începând de la 299 de dolari.