- Peugeot a decis să schimbe radical sigla, după 55 de ani
- Peugeot va înlocui leul care stă în picioare cu un cap de leu
- Compania Peugeot a fost fondată în 1810 ca producător de râșnițe
Vai de capul leului. Pentru că doar capul mai rămâne din leul Peugeot.
Advertisment
După 55 de ani, firma franceză își schimbă logo-ul. În locul leului ridicat în picioare, pe grila mașinilor va apărea doar capul animalului, cu coama în vânt.
De altfel, mișcare este, de fapt, o revenire la logo-ul original, din anii 60, în perioada de aur a Peugeot.
Recomandări
Partenerii noștri
Studiu: Cum poţi atenua riscul de moarte timpurie cu 62%? Trebuie îndepliniţi patru factori Mediafax
Elon Musk nu poate să piardă: A câştigat 40 de miliarde de dolari într-o singură săptămână, după ce a dat afară 14.000 de oameni Ziarul Financiar