• Netflix ia în considerare stabilirea unui preţ pentru noul său abonament ce va conţine publicitate între 7 şi 9 dolari pe lună, la jumătate faţă de planul său actual, cel mai popular, care costă în SUA 15,49 de dolari pe lună fără reclame.
  • În România pachetul actual standard costă 9,99 euro, iar cel premium 11,99 euro.
  • Scopul abonamentului cu reclame este de a atrage abonaţi care sunt dispuşi să vadă unele reclame în schimbul unui cost mai mic pe lună.

Netflix ia în considerare stabilirea unui preţ pentru noul său abonament ce va conţine publicitate între 7 şi 9 dolari pe lună, la jumătate faţă de planul său actual, cel mai popular, care costă în SUA 15,49 de dolari pe lună fără reclame. În România pachetul actual standard costă 9,99 euro, iar cel premium 11,99 euro.

Scopul abonamentului cu reclame este de a atrage abonaţi care sunt dispuşi să vadă unele reclame în schimbul unui cost mai mic pe lună.

Netflix plănuieşte să vândă aproximativ patru minute de reclame pe oră pentru serviciul cu suport publicitar, potrivit unor persoane familiarizate cu planurile companiei. Compania va afişa reclame înainte şi în timpul unor programe, dar nu şi după, relatează Bloomberg.

Recomandări

MESAJUL LUI IOHANNIS DE PAȘTE
SFÂNTA LUMINĂ S-A COBORÂT LA IERUSALIM
POLIȚIȘTII CHINEZI, ÎN ILEGALITATE ÎN FRANȚA
SÂMBĂTA MARE E DEDICATĂ RUGĂCIUNII
FIREA ÎL PRINDE PE NICUȘOR DIN URMĂ
BLOOMBERG LANSEAZĂ GHID PENTRU ROMÂNIA

Netflix intenţionează să introducă noua sa opţiune mai ieftină în ultimele trei luni ale anului în mai multe ţări. Compania a declarat că lansarea completă ar urma să aibă loc la începutul anului viitor.

Netflix se mută în publicitate în acelaşi timp cu Disney+, cel mai mare rival al său. În timp ce Disney măreşte preţul pentru planul său principal şi păstrează preţul actual pentru versiunea sa cu suport publicitar, Netflix reduce de fapt preţul serviciului său.