Nu sunt sneakers, sunt Triple S!”

Balenciaga Triple S sunt sneakersii responsabili pentru întorsătura dramatică din moda încălțămintei sport. Triple S este unul dintre cele mai vectorizate modele din cultura sneakersilor a ultimilor ani. Modelul care a dat startul curentului pe care îl cunoaștem astăzi ca fiind dad shoes”.

Un produs al colaborării dintre Demna Gvasalia și designer-ul de încălțăminte David Tourniaire-Beauciel – care a creat pantofi pentru Maison Margiela, Givenchy și care lucrează frecvent cu Balenciaga. Triple S a fost realizat încă de la început pentru a intra în hype și așa s-a întâmplat.

„S” din Triple S vine de la termenul „sole” din limba engleză, care înseamnă talpă. Acest pantof sport hibrid a contopit în design trei tipuri de talpă, de aici și denumirea – Triple S.

Recomandări

VREM O ȘCOALĂ CA AFARĂ
URSULA CERE CONCURENȚĂ ECHITABILĂ CHINEI
BELLA IA PAUZĂ DE LA MODELING
CUM STĂM LA SPERANȚA LA VIAȚĂ
CÂND ÎNCEP COPIII SĂ FOLOSEASCĂ A.I.
JAPONIA PREZINTĂ TEHNOLOGIA 6G

Un exercițiu de design dus în exces, cu o abordare maximalistă care a detronat siluetele simpliste. Un model care a șocat și căruia nu i se credita o viață lungă, însă adepții modei au știut că urma să aibă o evoluție previzibilă. Pendulul a început să se balanseze în sens invers și Triple S a fost cel care a făcut pasul decisiv, catalizatorul pentru o piață de adidași de lux care acum valorează sute de milioane.

Sunt pe scenă din 2017 – ceea ce înseamnă mai mult de un deceniu din punct de vedere al modului în care au impactat cultura modei – și rămân unii dintre cei mai lăudați, ridiculizați, imitați, memorați și căutați sneakersi care au existat vreodată. Dovada că modelul Triple S este demn pentru a ocupa unu loc de cinste în Sneaker Hall Of Fame.

Procesul de gândire al lui Demna Gvasalia nu a fost întotdeauna clar pentru admiratorii modei, însă faptul că a pus deoparte presupunerile vechi despre ceea ce ar trebui sau nu ar trebui să fie moda, a dovedit că este un fel de Marcel Duchamp al industriei fashion.