• Tinerii reconstruiesc Bucureștiul în Minecraft, transformând imaginația în realitate virtuală.
  • Admiterea la UTCB devine o aventură digitală și inovatoare, în care absolvenții de liceu pasionați de tehnologie și construcții pot explora potențialul lor creativ și ingenios.
  • Cu peste 550 de jucători unici în primele 2 săptămâni, reconstrucția virtuală a Bucureștiului devine o oportunitate de a modela viitorul construcțiilor.

Tinerii reconstruiesc Bucureștiul în Minecraft, transformând imaginația în realitate virtuală.
Admiterea la UTCB devine o aventură digitală și inovatoare, în care absolvenții de liceu pasionați de tehnologie și construcții pot explora potențialul lor creativ și ingenios.

Într-o campanie ce a captat atenția Generației Z, cu canale de comunicare moderne și influenceri din domeniu, UTCB se remarcă prin abordarea proactivă și inedită de a atrage viitori ingineri. Cu peste 550 de jucători unici în primele 2 săptămâni, reconstrucția virtuală a Bucureștiului devine o oportunitate de a modela viitorul construcțiilor.

Cezar Vlăduț, prorector UTCB, a vorbit despre noua campanie la Aleph News.

Recomandări

7 LOCAȚII „BRIDGERTON"
CELE MAI VECHI DOVEZI ALE FUZIUNII
MAI SLĂBEȘTE-NE
SOPHIE TURNER, DESPRE DIVORȚUL DE JOE JONAS
VEZI WORLD PRESS PHOTO LA UNIVERSITATE
NOI IMAGINI ÎN CAZUL LUI „DIDDY"

„Ne dorim să ducem la nivelul următor campania de admitere care deja se derulează predominant online. De patru ani admiterea la Universitatea Tehnică de Construcții București se folosește de tehnologie și se adresează tinerilor folosind limbajul și canalele lor preferate. Includerea tehnologiei și abordarea practică în procesul de învățare sunt elemente definitorii ale UTCB, așa că asocierea cu Minecraft a venit aproape de la sine.”, a spus prorectorul UTCB la Aleph News.

„Inițiativa a fost primită cu entuziasm, Capitala deja a început să capete formă pe serverul nostru și invităm viitorii studenți să continue să ni se alăture.”, a spus Cezar Vlăduț.

„Rezultatele, la doar două săptămâni de la lansare, ne arată că avem un impact pozitiv și relevant, ceea ce nu ne miră. Generația z este diferită de cerea anterioare și de își dorește să se afirme în noi moduri.”

Citește și