• Mecanicii români refuză să repare mașinile hibrid.
  • La reprezentanță prețurile sunt foarte mari.
  • Un mecanic pasionat de mașini hibrid și-a deschis un service de nișă.

Mașinile electrice câștigă tot mai mult teren în România. Cele hibride sunt mult mai accesibile ca preț, iar această categorie de autovehicule este tot mai prezentă pe drumurile din țară.

Producătorii de mașini hibrid promit consumuri foarte mici, chestie care îi atrage pe români, mai ales pe cei care conduc mai mult în oraș. Marea problemă la ora actuală este lipsa mecanicilor care să le poată repara, iar la reprezentanțe prețurile sunt foarte mari. În Brașov, de exemplu, un proprietar de hibridă, este atât de pasionat încât și-a deschis un service pentru această nișă.

„Într-adevăr o mașină hibrid nu se repară oriunde , sunt servicii specializate, de obicei reprezentanțele au alocat un specialist pregătit pentru genul asta de mașină. Însă, pentru o mașină mai veche de 4 ani de zile probleme pot apărea din te miri ce, chiar dacă mașina a fost foarte puțin folosită. Vorbesc de lucruri grave, costisitoare, care costă de la 2.000 de euro în sus cea mai ieftină reparație într-un service de bun simț, că la reprezentanță prețul e de la 8.000 în sus, ei recomandă înlocuirea și de aia costă atât de mult. Nu sunt service-uri specializate, eu știu doar în Ungaria că ar fi unul care printre altele repară doar mașini hibride, dar service-uri specializate nu există în Europa. Asta e cumva provocarea mea, de 12 ani mă țin de ea, eu nu repar, nu conduc decât mașini hibrid”, a declarat acesta.

Recomandări

SURSE: CIUCĂ DEMISIONEAZĂ
ALEGERI 2024
GEOANĂ RUPE TĂCEREA
VIAȚA DUPĂ EXIT POLL
MESAJUL LUI CIUCĂ
LASCONI ARE 18%