• Vehiculele din cadrul World Solar Challenge sunt împărțite în trei clase: Challenger, Cruiser și Adventure.
  • Primul loc la clasa Challenger a fost ocupat de Innoptus Infinite din Belgia, cu o viteză medie totală de aproximativ 88 de km pe oră.
  • În acest an, 31 de mașini alimentate cu energie solară au părăsit linia de start: 23 în clasa Challenger și opt în clasa Cruiser.

Bridgestone World Solar Challenge, care are loc o dată la doi ani, aduce la un loc echipe de tineri ingineri într-o cursă de 3.000 de kilometri prin Australia.

O dată la doi ani, echipe de ingineri din întreaga lume își pun față în față noile vehicule electrice alimentate cu energie solară pentru a găsi designului optim pentru un vehicul alimentat cu energie solară.

Competiția din acest an a avut loc în Australia. Vehiculele solare concurente au avut la dispoziție 5 kW/oră de energie stocată, ceea ce reprezintă aproximativ 10% din necesarul pentru parcurgerea distanței de aproximativ 1.860 de mile. Restul de 90% trebuia să provină doar de la soare sau din energia vehiculului însuși: la fel cum unele mașini folosesc energia de la frânare pentru a reîncărca bateria.

Recomandări

OFICIAL ÎN SCHENGEN
CE CÂȘTIGI LA GALA ZF?
PUTIN TESTEAZĂ ORȘENIK
BIDEN RESPINGE ICC
MANDAT PENTRU BIBI
VREMEA REA ÎNCHIDE A1

Vehiculele din cadrul World Solar Challenge sunt împărțite în trei clase: Challenger, Cruiser și Adventure.

Primul loc la clasa Challenger a fost ocupat de Innoptus Infinite din Belgia, cu o viteză medie totală de aproximativ 88 de km pe oră.

Citește și