• În timp ce se acordă atenţie detaliilor precum înălţimea scaunului sau modul de utilizare a cuptorului cu microunde, riscurile psihosociale rămân, adesea, umbrite în rândul angajatorilor din România.
  • După valul de demisii masive și fenomenul Quiet Quitting, o nouă provocare lovește mediul de afaceri: Marea Extenuare.
  • Suprasolicitarea, lipsa echilibrului între viața profesională și cea personală sunt câteva dintre cauze.

Managerii ar trebui să promoveze un mediu de lucru care încurajează odihna adecvată, activitatea fizică și gestionarea stresului pentru a susține bunăstarea generală a angajaților. După valul de demisii masive și fenomenul Quiet Quitting, o nouă provocare lovește mediul de afaceri: Marea Extenuare. The Great Exhaustion, cum mai este cunoscut fenomenul, este definit ca o perioadă în care angajații resimt un sentiment persistent de epuizare și lipsă de motivație față de munca lor. Suprasolicitarea, lipsa echilibrului între viața profesională și cea personală sunt câteva dintre cauze.

„Dorința angajatorului este ca afacerea să crească. Dacă angajatul nu stabilește limite clare între viața profesională și cea personală și nu se asigură că își acordă timpul destul pentru odihnă, relaxare, hrană, apă și tot tipul de activități care îi aduc bucurie în afara programului de lucru, noi vom avea un membru epuizat. Atât timp cât angajatul nu își organizează timpul și nu își prioritizează sarcinile, nu își stabilește obiective ”, a explicat Radu Leca, psiholog, la Aleph News.

Citește și

Recomandări

CÂND INTRĂM ÎN SCHENGEN
AFACERI RUSIA-COREEA
STĂ PROST CU VÂNZAREA
REVOLTA ROBOȚILOR
CE-AU GĂSIT AL LOR SĂ FIE
ANIME ȘI MANGA