• Din cauza temperaturilor ridicate, terasele nu au clienți și sunt goale în timpul prânzului.
  • Restaurantele închid la amiază sau își mută clienții în interior.
  • Veniturile sunt susținute de serile răcoroase.

Canicula afectează mai multe domenii. Căldura excesivă a determinat restaurantele să renunțe la servească prânzul pe terasă. Multe au fost astfel forțate să închidă ușile la amiază. Clienții preferă interiorul cu aer condiționat și să consume doar băuturi reci pentru a se răcori în timpul zilei. Puțini clienți înseamnă și venituri puține. În momentul de față, câștigurile vin datorită serilor mai lungi și răcoroase.

Ați simțit o scădere a veniturilor în perioada caniculară?

„La nivelul câtorva zile s-a resimțit arșița, dar per ansamblu nu. În fiecare an avem coduri de căldură și ploaie și ne-am obișnuit cu acestea. Noi avem aer condiționat în fiecare restaurant, iar clienții pot sta înăuntru. Ține de imaginea restaurantului foarte tare. Brandul unui restaurant este foarte important, iar oamenii aleg restaurantul și după brand”, a declarat Cătălin Mahu, proprietar restaurant La Mama, pentru Aleph News.

Recomandări

CÂND INTRĂM ÎN SCHENGEN
AFACERI RUSIA-COREEA
STĂ PROST CU VÂNZAREA
REVOLTA ROBOȚILOR
CE-AU GĂSIT AL LOR SĂ FIE
ANIME ȘI MANGA

Citește și