• Hermès a avut o creștere de 7% pe piața din Asia, cu excepția Japoniei.
  • În urmă cu o săptămână, LVMH a anunțat venituri dezastruoase.
  • Hermès nu urmărește tendințele modei.

Norocul și-l face omul cu mâna lui. Este o frază care se potrivește de minune brandului Hermès.

În timp ce celelalte branduri de lux tușesc, Hermès prosperă. În primele nouă luni ale acestui ani, brandul de lux și-a mărit încasările cu 11,4%.

Veniturile au au ajuns la 11 miliarde de euro. Hermès, o companie de familie veche de aproape 200 de ani, a avut o creștere de 7% își pe piața din Asia, cu excepția Japoniei. Asta în timp ce în urmă cu o săptămână, LVMH a anunțat venituri dezastruoase, iar Kering a raportat o scădere de 15% a veniturilor.

Recomandări

CÂND SE SCHIMBĂ ORA
MUSK L-A CREAT PE STARK
SENTINȚĂ REDUSĂ
„MIAU” DAT CONCEDIU
NEESON SE RETRAGE
FĂ A.I. DIN CE AI

Care este secretul? Brandul respectă legea luxului până la capăt, spun analiștii. Casa de modă aplică o strategie pe termen lung. Identitatea mărcii, spre deosebire de alte branduri, este bazată pe deficit.

Mai mult, brandul, nu urmărește tendințele modei și nu lansează produse bazate pe anotimpuri. Singurul minus pentru acest brand a fost sectorul ceasurilor, unde vânzările au scăzut cu 6%.

Citește și