• Cinematografele britanice își urmăresc clienții prin A.I..
  • Rezervările oamenilor la film pot influența proiecțiile următoare.
  • Scopul cinematografului e să atragă un număr cât mai mare de clienți și să le ofere cea mai bună experiență.

În timp ce tu te uiți la film, cinematograful e cu ochii pe tine! Mai multe cinematografe britanice folosesc Inteligența Artificială ca să-și urmărească spectatorii. Această tehnologie, aplicată în toate cele 93 de locații din Marea Britanie și Irlanda, analizează cele mai potrivite ore și locații pentru proiecțiile filmelor.

Scopul cinematografului e să atragă un număr cât mai mare de clienți și să le ofere cea mai bună experiență. Deci, cei care au fost recent la „Gladiator II” sau „Paddington în Peru” ar putea influența viitoarele filme care vor apărea la cinema.

Sistemul analizează vânzările din trecut ca să adapteze ofertele la specificul fiecărei zone, cum ar fi mai multe filme pentru copii în locațiile cu multe familii, sau filme poloneze acolo unde există comunități poloneze mari.

Recomandări

LATRĂ, NU MUȘCĂ?
CINE E LINDA MCMAHON?
UNGHIE CU UNGHIE
O POZĂ CÂT O MIE DE CUVINTE
REFAC ALFABETUL
CINĂ PE FAST FOWARD

Citește și