• Apple a suplimentat producţia de iPhone 12 cu 2 milioane de unităţi
  • iPhone 12 ar putea deveni cel mai bine vândut telefon Apple
  • Samsung a înregistrat cel mai profitabil trimestru din istorie
  • Încasările Samsung au urcat la 59,1 miliarde de dolari
  • Huawei a fost puternic afectată de pandemie şi de sancţiunile SUA

E o perioadă foarte bună pentru liderii pieţei de telefoane mobile. Apple e la un pas de stabilirea unui record absolut, iar Samsung a comunicat deja un record absolut. Huawei, în schimb, nu se simte prea bine.

Deşi vânzările de iPhone 12 n-au început de prea multă vreme, cererea e atât de mare încât Apple a decis suplimentarea producţiei de iPhone 12 cu 2 milioane de unităţi. Analiştii estimează că în 2021, Apple ar putea vinde până la 240 de milioane de iPhone 12, ceea ce l-ar face cel mai bine vândut telefon Apple din istorie. Precedentul record aparţinea iPhone 6, cu 222 de milioane de exemplare vândute.

Angelo Zino, vicepreședinte CFRA Research, a aflat reţeta succesului iPhone 12: „Cred că preţul va fi cheia în continuare, 699$ pentru modelul mini, 799$ pentru iPhone 12. E un avantaj pentru stimularea cererii pe măsură ce intrăm în acest ciclu 5G. Samsung a raportat deja recordul, are cel mai profitabil trimestru din istorie. După lansarea flagship-urilor Galaxy Note 20 şi Galaxy Fold 2, vânzările au explodat, încasările Samsung ridicându-se în trimestrul trei la 59 de miliarde de dolari. E o creştere cu 50% faţă de trimestrul anterior. Dar nu numai telefoanele au contribuit la acest record. Şeful departamentului de cercetare al companiei de servicii financiare Hyunday Motor Securities îţi explică”

Recomandări

CE DEVINE LUMEA?
PLANUL ARMATEI GERMANE
ROMÂNII SE TEM DE EȘEC
GATA DE RĂZBOI?
A ATINS O COARDĂ SENSIBILĂ
MANDAT DE ARESTARE

Roh Geun-Chang, Hyunday Motor Securities: „Vânzările de smartphone-uri şi televizoare au fost consistente în ciuda pandemiei de Covid, iar creşterea exporturilor de semiconductori au contribuit la acest record de vânzări. Huawei, în schimb, sub presiunea pandemiei, dar şi a sancţiunilor impuse de Statele Unite, nu a reuşit decât o creştere modestă, de 9,9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Iar semnele nu sunt bune, dacă luăm în calcul scăderea de 27% pentru vânzările internaţionale din trimestrul trecut. E drept că cifrele nu au luat în calcul lansarea de acum câteva zile a noului flagship, Mate 40, însă ritmul de creştere încasărilor companiei a încetinit. Iar Dexter Thillien, de la Fitch Solutions, nu vede bine nici trimestrul 4.”

Dexter Thillien, Fitch Solutions: „Restul anului ar putea fi dificil, pentru că nu e foarte clar ce pot face cu materialele pentru piaţa americană”.