• În octombrie, față de septembrie 2020, România are o creștere de 17%
  • În ultimele 10 luni, piața auto a înregistrat o scădere de 26,8% față de 2019
  • În România, scăderea este de 27,4% față de anul trecut
  • Brand-urile cu cele mai mari scăderi (-40%) sunt: Opel, Mazda, Jaguar
  • Dacia s-a menținut în octombrie, dar față de anul trecut scăderea este de 32,4%

În timp ce pandemia a pus frână vânzărilor auto din întreaga Europă în luna octombrie, România merge contra curentului. Noi am înregistrat creșteri.

În luna septembrie, lucrurile începuseră a se înviora pe piața auto. În schimb, a venit octombrie, iar pandemia a întors „cu roțile în sus” această industrie. Toată Europa a înregistrat scăderi, mai puțin 2 țări: România și Irlanda. Noi am avut o creștere de 17%, în timp ce Irlanda de 5,4%.

Creșterea din octombrie este într-adevăr îmbucurătoare dacă ne uităm per total. Chiar dacă în ultimele luni am avut mai multe vânzări decât anul trecut în aceleași luni, în general, pe tot anul, am avut o scădere de 27%.

Recomandări

CÂND ÎNCEP COPIII SĂ FOLOSEASCĂ A.I.
JAPONIA PREZINTĂ TEHNOLOGIA 6G
MET GALA 2024
IOHANNIS SE ÎNTÂLNEȘTE CU BIDEN
GATES ÎȘI VINDE IAHTURIURILE
CUM ARATĂ UK LA UN AN DE LA ÎNCORONARE?

Vestea bună este că Dacia nu a înregistrat scăderi în această lună, se menține. Totuși, și această companie, dacă ne uităm per total, vedem ca a înregistrat scăderi de aproximativ 32% față de anul trecut.