- La aproape doi ani de la lansare, serviciul eMAG Genius a ajuns la peste 340.000 de clienţi care au adoptat cumpărăturile online.
- 70% dintre comenzile realizate de clienţii Genius sunt cu livrare la una dintre cele peste 2.700 de unităţi easybox.
- Ultimii doi ani au marcat schimbări în obiceiurile de consum ale românilor, iar comerţul online a devenit mai accesibil.
Un client Genius care a folosit serviciul timp de un an, a economisit, în medie, 374 de de lei din taxele de transport pe care le-ar fi plătit pentru aceleaşi comenzi.
Advertisment
„Comerţul online a transformat şi va continua să modeleze obiceiurile de consum ale românilor, prin economia de timp, bani şi efort. În contextul în care preţurile sunt mai mari, iar bugetele disponibile nu au evoluat semnificativ, fiecare decizie financiară este cântărită mai atent şi clienţii se orientează către soluţii mai avantajoase de a comanda produsele de care au nevoie. Serviciul eMAG Genius este un abonament la cumpărături fără efort şi o soluţie prin care clienţii pot economisi, mai ales în aceasta perioadă”, a declarat Andrei Şercanean, VP ecommerce Services eMAG.
Ultimii doi ani au marcat schimbări în obiceiurile de consum ale românilor, iar comerţul online a devenit mai accesibil. În medie, un client Genius plasează câte o comandă pe săptămână cu livrare gratuită din categorii diverse, de la băuturi, produse pentru copii, îngrijire personală, curăţenia casei, fashion, până la produse pentru casă şi grădină, testând permanent categorii noi.
Recomandări
70% dintre comenzile realizate de clienţii Genius sunt cu livrare la una dintre cele peste 2.700 de unităţi easybox.
Partenerii noștri