- În 2020, Brompton Bikes a strâns 416.000 de euro în campania „Wheels for Heroes”
- Brompton a furnizat 800 de biciclete pentru angajații din domeniul sănătății
- Producția Brompton Bikes a crescut cu 30% în 2020
Pandemia a schimbat foarte mult modul în care te deplasezi. 2020 a fost anul în care bicicletele și-au recăpătat popularitatea.
2020 a fost supranumit „Anul boom-ului de biciclete”. Unul din 10 americani s-au urcat prima dată pe bicicletă după un an sau mai mult timp. Și în Europa au venit multe schimbări.
Italia a alocat un buget de 210 milioane de euro prin care au acordat vouchere de până la 500 de euro celor care au cumpărat vehicule fără motor. Și francezii au adoptat un program asemănător, ba chiar au îmbunătățit și condițiile pentru mersul pe bicicletă. Parisul beneficiază acum de sute de kilometri noi de piste pentru bicicliști.
La capitolul piste pentru biciliști, suntem mult în urma Franței. În București sunt doar 16 km de drumuri dedicate bicicletelor. Și la vânzări de biciclete suntem în urmă.
Deși s-au vândut cu 20% mai multe biciclete decât anul trecut, diferența dintre noi și țările din vestul Europei lasă de dorit. În Belgia, de exemplu, au crescut vânzările de biciclete cu 50%. În Cluj, însă, se fac schimbări în bine. Din noiembrie, clujenii au la dispoziție containere securizate în care pot lăsa până la 100 de biciclete în siguranță