Ai primit o notificare pe telefon după ce ai fost într-un magazin și te-ai întrebat cum e posibil? Explicația e inteligența artificială

Sigur ai primit până acum măcar o notificare pe telefon în care erai întrebat care a fost experiența ta la un magazin vizitat. Poate că ți s-a părut ciudat, însă există o explicație.

O companie, numită Cosmose Ai, vine în ajutorul retailerilor care nu există în spațiul online.

Primesc informații de la un miliard de smartphone-uri și 400.000 de aplicații

Cosmose Ai lucrează cu mari branduri din lume precum Gucci, Cartier, L’Oreal sau Marriott.

Lubomira Rochet, vicepreședinte L’Oreal: Povestea este în felul următor. Ai vizitat un magazin, unul dintre magazinele noastre, de exemplu. Apoi vei primi ulterior în feed-ul tău, pe Facebook, o reclamă personalizată pe experiența pe care ai avut-o cu brandul. Apoi ești încurajat să te întorci la magazin să cumperi.

Totul este însă anonim. Compania nu știe cine ești, intri doar într-o statistică. Se folosește apoi de inteligența artificială pentru a prezice când vei mai merge la magazin.

Forbes a scris astăzi despre Cosmose Ai și atrage atenția asupra modelului de afaceri al companiei.

„Deși experiența clienților poate fi îmbunătățită de informațiile oferite de Cosmose către retaileri, consumatorii poate nu știu că informațiile lor sunt vândute”, spune jurnalistul Bernard Marr de la Forbes.

Exit mobile version