- Este posibil ca Amazon să acorde prioritate în rezultatele căutării articolelor care pot fi livrate rapid.
- Vicepreședintele departamentului de transport de la Amazon a declarat pentru Wall Street Journal că firma acordă prioritate vitezei de livrare.
- Dublându-și depozitele în ultimii ani, Amazon poate acum să livreze mai rapid articole în regiuni din SUA.
După ce și-a petrecut pandemia modernizându-și sistemele de livrare și de inventariere, este posibil ca Amazon să clasifice acum articolele mai bine în rezultatele căutărilor dacă acestea se află mai aproape geografic de un utilizator, într-unul dintre sutele sale de depozite regionale, scrie Business Insider.
Vicepreședintele Amazon pentru transport, Udit Madan, a declarat pentru Wall Street Journal că aceasta este doar una dintre numeroasele măsuri pe care gigantul comerțului electronic le-a luat în ultimii ani pentru a accelera procesul de livrare. Potrivit lui Madan, datele Amazon arată că, cu cât articolele sunt livrate mai repede, cu atât este mai probabil ca un client să devină un cumpărător care revine.
Pe măsură ce cererea de cumpărături online a crescut semnificativ în timpul pandemiei, Amazon și-a mărit, de asemenea, spațiul de depozitare și angajările pentru a face față cererii, aproape dublându-și spațiul de depozitare în doi ani, a relatat anterior Journal.
Înainte de pandemie, Amazon expedia articole în toată țara, indiferent unde era depozitat un articol, ceea ce costa de obicei mai mult decât utilizarea depozitelor regionale, potrivit Journal. Dar, pe măsură ce compania încearcă să reducă costurile și să profite de creșterea suprafeței sale de depozitare, Madan a declarat pentru WSJ că Amazon a împărțit SUA în opt regiuni, stocând articolele comandate în mod obișnuit în fiecare regiune, astfel încât transportul să rămână cât mai localizat posibil.
Pentru a facilita concentrarea pe expedierea în interiorul regiunilor, Madan a spus că rezultatele căutării Amazon pot plasa articolele care sunt mai aproape de un anumit cumpărător mai sus pe pagină, deoarece ar dura mai puțin timp – și ar costa mai puțin – pentru a fi expediate.
„Acest lucru nu este ceva ce am fi putut face cu ușurință în 2019, deoarece aveam o rețea mult mai rară”, a declarat Madan pentru Journal. „Dublarea amprentei ne-a permis într-adevăr să avem mult mai multe facilități care erau plasate mai aproape de clienți”.
Planul raportat de Journal de a schimba strategia de expediere a Amazon de la un model național la unul regional face parte dintr-un efort mai amplu de reducere a costurilor în cadrul companiei, care a inclus, de asemenea, concedierea a mii de angajați la începutul acestui an.
Nu este clar dacă această practică ar putea avantaja vânzătorii mai mari, care au produse disponibile pentru a le răspândi în regiuni, în comparație cu vânzătorii mai mici de pe Amazon, care nu au atât de multe produse. De asemenea, The Journal a raportat că unii vânzători mai mici au raportat întârzieri inexplicabile de expediere la unele depozite Amazon.
„Amazon nu prioritizează sau deprioritizează expedierile în funcție de probabilitatea lor de a se vinde rapid”, a declarat un purtător de cuvânt al Amazon într-o declarație pentru Insider. „Timpii de procesare a expedierilor primite și de stocare pot varia în funcție de o serie de factori. Dacă un vânzător are preocupări cu privire la un anumit transport de intrare, îl încurajăm să ne contacteze direct pentru a putea investiga.”
Citește și