• Videoclipul era menit să demonstreze modul în care creativitatea a fost comprimată în cel mai recent iPad.
  • Celebrități precum Hugh Grant și Justine Bateman au reacționat cu groază la distrugerile prezentate în reclamă.
  • Reclama încearcă să arate de ce este capabilă cea mai recentă tabletă Apple.

Apple și-a cerut scuze în urma reacțiilor de respingere a unei reclame care arăta obiecte, inclusiv instrumente muzicale și cărți, zdrobite de o presă hidraulică. Într-o declarație transmisă publicației de marketing Ad Age, Apple a declarat că spotul publicitar nu și-a atins scopul de a încuraja și de a celebra creativitatea, scrie BBC.

Videoclipul era menit să demonstreze modul în care creativitatea a fost comprimată în cel mai recent iPad. Celebrități precum Hugh Grant și Justine Bateman au reacționat cu groază la distrugerile prezentate în reclamă.

„Scopul nostru este să celebrăm întotdeauna multitudinea de moduri în care utilizatorii se exprimă și își aduc ideile la viață prin intermediul iPad. Am ratat ținta cu acest videoclip și ne pare rău”, a declarat Tor Myhren, vicepreședintele departamentului de comunicare de marketing al Apple, în comunicat.

Recomandări

CNN: HAGA CERE ARESTAREA LUI NETANYAHU
CE URMEAZĂ ÎN IRAN
RAISI ȘI DELEGAȚIA AU MURIT
NASA CAUTĂ URMELE VIEȚII PE MARTE
CINE ESTE EBRAHIM RAISI?
CINE E MUHAMMAD MUKHABAR?

Șeful Apple, Tim Cook, a fost numit „surd” pentru postarea sa de pe X, fostul Twitter, despre dispozitiv, în care a cerut oamenilor să „își imagineze toate lucrurile pentru care va fi folosit pentru a crea”.

Reclama încearcă să arate de ce este capabilă cea mai recentă tabletă Apple, cum ar fi vizionarea de programe de televiziune, ascultarea de muzică și jocuri video, subliniind în același timp că noul dispozitiv este deosebit de subțire.

Pentru a face acest lucru, se folosește o temă video care există de aproape un deceniu, în care instrumentele muzicale sunt zdrobite. Cu toate acestea, se pare că, în acest caz, gigantul tehnologic a reușit, de asemenea, să își distrugă propria reputație, reclamanții afirmând că reclamația arată de fapt cum tehnologia înăbușă creativitatea în loc să o încurajeze.

Actorul Hugh Grant a catalogat-o drept „distrugerea experienței umane, grație Silicon Valley”. Critica este deosebit de ascuțită din cauza preocupărilor din multe dintre industriile creative cu privire la Inteligența Artificială (A.I.) care le ia locul de muncă oamenilor.

Citește și