Business-urile de familie din România rezistă mai mult decât majoritatea afacerilor la nivel global. Care sunt motivele

Business-urile de familie din România rezistă mai mult decât majoritatea afacerilor la nivel global. Majoritatea afacerilor de familie din România (82%) și-au crescut vânzările în ultimul an financiar, nivel în creștere de la 55% în 2021, an încă afectat de pandemie, și peste procentul de 71% înregistrat la nivel global.

În același timp, obiectivele de creștere sunt ambițioase și pentru următorii doi ani: 27% dintre afacerile de familie din România se așteaptă să crească rapid și agresiv, față de 14% la nivel global.

„După 1990-1991, fascinația cea mai mare era în jurul ideii de antreprenoriat. Principalul atribut în jurul acestui subiecte era libertatea de a-ți face propriile alegeri. Mi-am dat seama atunci că la 20-25 de ani, nu o să mă ia nimeni în serios. La 30 de ani, când am avut prima oportunitate, mi-am făcut propria firmă, de care mă ocup și astăzi. Maximul de beneficiu pe care poți să îl ai este să trăiești într-un capitalism cu față umană, în sensul în care să ai un sistem în jurul tău, dar cu toate astea, să păstrezi respect față de oameni”, a explicat Marius Luican, antreprenor, la Aleph News.

Citește și

Exit mobile version