- Christian Dior a acuzat Café Dior de utilizarea ilegală a mărcilor sale comerciale.
- Aceasta include numele afacerii și logo-ul său, despre care a susținut că Café Dior l-a folosit în marketing.
- Christian Dior cere despăgubiri de 2 milioane de dolari de la Café Dior.
În octombrie, când Gissel Santiago a deschis Café Dior pe Main Street în Springfield, a fost o sărbătoare. Primarul Domenic Sarno a tăiat o panglică simbolică și a lăudat noua afacere deținută de Latina, care promitea clienților săi o experiență de cafenea de lux în centrul orașului.
Dar acum, ușile cafenelei sunt închise deoarece se confruntă cu un proces de mai multe milioane de dolari din cauza numelui său – care opune micul bistro gigantului multinațional al modei Christian Dior.
Într-un proces intentat în aprilie, Christian Dior a acuzat Café Dior de utilizarea ilegală a mărcilor sale comerciale. Aceasta include numele afacerii – Christian Dior operează o cafenea Dior, a precizat în procesul său – și logo-ul său, despre care a susținut că Café Dior l-a folosit în marketing. Compania susține că Café Dior profită de faima și reputația „luxoasă” și „sofisticată” a Christian Dior.
Costul acestor acuzații? Christian Dior cere despăgubiri de 2 milioane de dolari de la Café Dior.
În documentele depuse în instanță săptămâna trecută, avocații lui Santiago au susținut că marca Dior a devenit generică. De asemenea, ei au menționat că numele fiicei sale este Dior.
Eforturile de a o contacta pe Santiago și pe avocații ei au eșuat marți. Ușile afacerii erau închise, iar telefoanele nu răspundeau.