- CEO-ul Uber a devenit șofer în septembrie anul trecut pentru a înțelege mai bine de ce recrutarea a fost o problemă.
- Dara Khosrowshahi a declarat pentru The Wall Street Journal că a întâmpinat probleme care i-au descurajat pe șoferi.
- El a constatat că unii pasageri au fost nepoliticoși și s-au comportat ca și cum ar fi singuri în mașină.
CEO-ul Uber a fost șofer pentru a afla de ce compania întâmpină probleme în a înregistra mai mulți șoferi. A fost surprins să afle câte probleme au existat – și cât de neplăcuți ar putea fi unii pasageri, susține Yahoo News.
Dara Khosrowshahi, CEO-ul Uber, a declarat pentru The Wall Street Journal că s-a înscris în secret ca șofer în septembrie anul trecut pentru a înțelege mai bine experiența angajaților Uber pe fondul încetinirii recrutării. Compania s-a concentrat în mod tradițional pe experiența pilotului, dar el a spus că trebuie, de asemenea, să câștige „inimile și mințile” șoferilor pentru a-și menține avantajul față de rivali precum Lyft.
A cumpărat un Tesla Model Y la mâna a doua pentru a transporta călătorii în jurul San Francisco și pentru a face curse folosind pseudonimul „Dave K”. Deși au existat mai multe probleme operaționale care au făcut dificilă utilizarea aplicației, comportamentul unor clienți l-a surprins neplăcut pe Khosrowshahi.
Jurnalul a raportat că unele experiențe – cum ar fi șoferii care discută despre probleme personale sau despre informații confidențiale ale companiei ca și cum ar fi singurii oameni din mașină – l-au făcut să se simtă disprețuit.
Când Khosrowshahi făcea livrări de mâncare, folosind o bicicletă electrică, a întâlnit adesea o practică numită „tip-baiting”, în care clienții ademenesc un curier cu un bacșiș mare atunci când plasează comanda, înainte de a o reduce după livrare. Un alt pasager care l-a recunoscut pe CEO într-una dintre turele sale Uber i-a cerut sfaturi cu privire la startup-ul său.
Khosrowshahi a declarat că a avut o evaluare de cinci stele pentru cele aproximativ 100 de curse și livrări pe care le-a finalizat prin oraș. Cu toate acestea, a spus că se culca îngrijorat să-și mențină ratingul perfect a doua zi.
Khosrowshahi a spus că va încerca să-i mulțumească pe clienți, oferindu-le cabluri de încărcare și creând playlisturi Spotify cu artiști precum Taylor Swift și The National. Cinci șoferi Uber intervievați recent de Insider au spus că s-au confruntat frecvent cu grosolănie, fără bacșișuri, sosiri întârziate și solicitări de oprire la magazinele auto sau la magazine. Khosrowshahi a spus că unii șoferi s-au întors ca răspuns la incertitudinea economică, care, la acea vreme, nu a avut un impact asupra cererii călătorilor.
Citește și