Covid Inc există de 40 de ani. Cum a ajuns o companie din Arizona să aibă acest nume

De Covid ai auzit în urmă cu mai bine de un an, însă acest nume există de mai bine de 40 de ani. Este al unei companii care vinde echipamente, iar CEO-ul tocmai a acordat primul interviu despre situație.

Norm Carson a ales această denumire ca o anagramă pentru VidCo, fiind un retailer pentru echipament de conectivitate audio/video. Doar că acea denumire era deja luată, așa că a ales Covid Inc. În interviul pentru NPR, Carson povestește că se afla la un trade show la Amsterdam când a venit anunțul cu privire la Covid-19. A atras multe glume, însă spune că nu a fost afectată în vreun fel. Nici nu prea avea cum: este o companie micuță din Arizona cu 25 de angajați și venituri de 5 milioane de dolari.

De când a izbucnit pandemia li s-a întâmplat de multe ori să vină clienți în magazin și să ceară teste PCR înainte să afle povestea reală. Alți clienți propun o marcă înregistrată pentru magazin de tipul: Noi am fost primii Covid. Carson spune că nu vrea să schimbe numele, în ciuda confuziilor.

Ce se întâmplă cu berea Corona? Cum a fost afectat brandul de pandemie?

Corona este deținută de belgienii de la AB InBev, cei care mai au câteva branduri cunoscute de bere precum Budweiser, Stella Artois sau Becks. Ei bine, brandul Corona înainte de pandemie stătea foarte bine, având o creștere a veniturilor la nivel global de 13.3%. Și progresul a continuat și după apariția coronavirusului. Dacă în SUA vânzările au fost la același nivel ca în 2019, în Marea Britanie au crescut cu 40%.

Cele două exemple date arată că asocierea brandului cu ceva negativ nu reprezintă mereu un dezavantaj. Îți amintești de aplicația creată de dezvoltatori la Iași, care înlocuiește mersul la service? Inițial trebuia să aibă numele Covid. S-au sucit după apariția pandemiei. Cine știe, poate nu a fost cea mai bună decizie.

Exit mobile version