Efectele cumpărăturilor online: H&M va închide 250 de magazine fizice

Potrivit CNN Business, retailerul de modă are 5.000 de magazine în întreaga lume, așa că cele 250 de magazine care vor fi închise reprezintă 5% din numărul total.

„Din ce în ce mai mulți clienți au început să facă cumpărături online în timpul pandemiei, în urma închiderilor temporare a magazinelor”, a arătat, joi, H&M, într-un comunicat.

Retailerul suedez a declarat că afacerea și-a revenit, în al treilea trimestru, care cuprinde vânzările din iunie până în august, însă, totuși, vânzările din septembrie au scăzut cu 5% față de aceeași lună a anului trecut.

„Deși provocările sunt departe de a fi terminate, credem că ceea ce este mai rău e în urmă și suntem bine poziționați pentru a ieși din criză mai puternici”, a declarat CEO Helena Helmersson.

Rivala H&M, Inditex, care deține Zara și alte mărci de modă, a declarat la începutul acestui an că intenționează să închidă până la 1.200 de magazine.

Exit mobile version