Fă rai din ce ai. Ce faci când primești recenzii negative pentru businessul tău în social media

  • Nu şterge review-urile negative, ci răspunde la ele
  • Feedback-ul negativ te poate ajuta să atragi clienţi noi
  • Doar 1,5% dintre clienţi lasă recenzii la produse sau servicii
  • Ai fost tentat să ripostezi de multe ori atunci când ai primit un review negativ pentru afacerea ta.
  • Dar să știi că nu asta e cea mai bună soluție.

Tratate cu diplomaţie, recenziile negative, paradoxal, pot fi o oportunitate de a atrage potenţiali clienţi sau prieteni.

Uite ce spune Ciprian Susanu, specialist social media: „Poţi învăţa dintr-un review negativ. Te poate învăţa de multe ori să îţi îmbunătăţeşti produsele sau serviciile. Un review negativ tratat corect şi rezolvat corect să genereze ori un viitor client fidel din persoana iniţială, deranjată, ori din ceilalţi potenţiali clienţi.“

Business-urile de servicii sunt cele predispuse la feedback negativ din cauza subiectivităţii clientului. Cu toate acestea, doar 1,5% dintre clienţi lasă comentarii.