- Carmen a deschis un magazin de cadouri online
- 90% dintre produse sunt de la producători locali din toată ţara
- Carmen a investit 10.000 de euro în afacere
Uite încă o idee bună pentru tine. Dacă ești chiar în izolare sau în străinătate și vrei să faci un cadou frumos de Crăciun. Există HUB-ul de cadouri. Carmen Croitoru este din Iaşi, are 33 de ani şi este medic rezident la Spitalul de Neurochirurgie.
Împreună cu soţul ei a investit 10.000 euro şi a deschis Boqueria, un magazin online de cadouri. 90% din produsele vândute sunt de la producători locali, din peste 10 oraşe din ţară.
În funcţie de personalitate, clientul poate alege diferite combinaţii de produse ambalate în cutii de lemn. Acestea pot fi trimise direct acasă la cei dragi.
Alexandru din Constanţa a cumpărat pentru soţia lui un cadou pe care l-a şi personalizat. Conţine o agendă realizată manual din piele, săpun antibacterian, ulei de duş cu portocală, cremă de mâini.
Îi ajută şi pe ei şi pe noi, este o comunitate. Avem de la agende de piele, bijuterii, ceramică, ceai, cafea, totul făcut în România. Am încercat să mergem pe o tematică, dacă e artistă, fotbalist, în funcţie de pasiuni, job, avem şi IT-ist, business man.
Cutiile în care sunt vândute produsele sunt făcute tot de un producător local, din lemn de stejar.
Cea mai ieftină cutie cu cadou costă 300 de lei, iar dacă vrei să o şi gravezi te costă ceva în plus.
Ana Maria Rus, corespondent Aleph News: „Cadoul poate fi personalizat iar eu vreau să pregătesc un pachet pentru mama mea. Hai să vedem ce alegem. O sticlă de sirop de lavandă cu miere, apoi o lumânare parfumată. Ciocolată este tot timpul binevenită. Şi mai punem în pachet un borcan cu dulceaţă şi o pereche de cercei. Iar cadoul este gata.”
Ramona Sandu are 38 de ani și creează bijuterii din 2018. Este unul dintre producătorii locali care e implicat în proiect. Îţi spune cât o ajută această idee.
Ramona Sandu, City Boutique: „Încă se cumpără mult din mall-uri, brand-uri din afară, încă avem marfă multă din China şi nu numai. Avem încredere că publicul se va educa şi va conştientiza beneficiile de a consuma local, de a susţine brandurile locale.”