• Porsche a început să vândă mașini în China continentală în urmă cu mai bine de 20 de ani.
  • În ultimii ani, compania și-a extins amprenta în a doua cea mai mare economie a lumii.
  • Țara este acum cea mai mare piață unică a Porsche la nivel global.

Potențialii cumpărători de mașini din China au descoperit că un anunț online pentru o mașină sport de lux era prea frumos pentru a fi adevărat. Un dealer Porsche din orașul Yinchuan a listat un vehicul nou la prețul de 124.000 de yuani, adică 18.300 de dolari sau 15.000 de lire sterline.

Aceasta este doar o fracțiune din cât ar fi trebuit să fie. Panamera are un preț de pornire de 148.000 de dolari. Promoția a atras sute de potențiali cumpărători care s-au grăbit să obțină ceea ce părea a fi un chilipir.

Un purtător de cuvânt al producătorului auto german a declarat pentru BBC că promoția conținea o greșeală gravă în prețul de vânzare cu amănuntul listat”, care a fost retras imediat.

Recomandări

ANORA IA PALME D'OR LA CANNES
NICKI MINAJ, ARESTATĂ PE UN AEROPORT
RUSIA ATACĂ UN SUPERMARKET DIN HARKOV
NADAL, RETRAGERE SAU NU?
C.E. CERE SUSPENDAREA UNOR MEDICAMENTE
FANII LUI TAYLOR SWIFT DOBOARĂ UN GARD ÎN LISABONA

Deoarece exista un singur vehicul în stoc, în conformitate cu procesul de vânzare, Porsche Centre Yinchuan a comunicat cu primul client care a făcut o taxă de rezervare rambursată online și a negociat un rezultat acceptabil”, au adăugat aceștia. De asemenea, reprezentanța a contactat fiecare ofertant în parte și a explicat situația cu scuze”.

Informația incorectă a fost postată pe 30 ianuarie, iar clienții care au plătit taxa de rezervare de 911 yuani au fost rambursați, a precizat Porsche. Incidentul a stârnit agitație pe rețelele de socializare chinezești, un comentator postând De aceea nu cumpăr Porsche, lol”.

Alții au fost de părere că a fost doar o strategie promoțională care a fost bine condusă”. De asemenea, s-a sugerat că firma a fost iresponsabilă” și că ar fi trebuit să onoreze oferta cu preț redus.

Un alt utilizator de social media a susținut că a fost prima persoană care a încercat să cumpere mașina, dar și-a anulat comanda atunci când i s-a spus prețul real. Acesta a declarat că ar fi fost greșit să încerce să profite de o greșeală.

Porsche a început să vândă mașini în China continentală în urmă cu mai bine de 20 de ani. În ultimii ani, compania și-a extins amprenta în a doua cea mai mare economie a lumii, pe măsură ce a deschis noi dealeri.

Țara este acum cea mai mare piață unică a Porsche la nivel global, cu vânzări în valoare totală de 6,2 miliarde de dolari în primele șase luni ale anului trecut.