• Peste 95% dintre antreprenorii de restaurante vor să aducă modificări în afacere.
  • 77% dintre respondenți vor adăuga sau au adăugat servicii de livrare.
  • 84% dintre respondenți spun că principala provocare rămâne lipsa clienților.

Ce nu te omoară, te face mai puternic. Este și cazul patronilor de restaurante, care plănuiesc să își schimbe strategia, în 2021. Fac asta după un an care le-a adus scăderi de peste 80%. Așa arată studiul realizat de Gault and Millau.

„Cea mai importantă schimbare este implementarea serviciului de livrare la domiciliu, schimbare pe care 77 % dintre respondenți o iau în calcul sau o au dejà implementată. Vor, de asemenea să își restrângă activitatea, mai puțin spațiu și mai puțini angajați. Și se vor modifica și meniurile, felurile de mâncare sofisticate vor fi eliminate, în favoarea unor feluri noi, mai simple. Sunt chiar dispuși să mai vândă și altceva, produse de băcănie spre exemplu”, a transmis Irina Apetrii, corespondent Aleph News.

Principalele provocări ale patronilor de restaurante

„Pentru restaurante principala provocare a fost și va rămâne lipsa clienților. Plus că se confruntă și cu lipsa personalului. Îți reamintesc că mulți angajați din domeniul Horeca s-au orientat către alte joburi mai sigure. O altă provocare este implementarea măsurilor de siguranță impuse de autorități, dar și protejarea clienților. Trebuie să se asigure că te-ai dezinfectat, că porți masca și o porți corect, că ești suficient de distanțat de alți clienți. Implementarea măsurilor de siguranță a dus la o altă provocare și anume creșterea costurilor”, a completat Irina Apetrii.

Recomandări

DATORIA PUBLICĂ A ROMÂNIEI CREȘTE
ROMÂNI EVACUAȚI DIN GAZA
OLIVIA RODRIGO NU MAI CÂNTĂ ÎN UK
CE SERIAL PĂRĂSEȘTE JENNA ORTEGA?
BEYONCE INTRĂ ÎN DICȚIONAR
JOE BIDEN TESTEAZĂ CHATGPT