- În octombrie, față de septembrie 2020, România are o creștere de 17%
- În ultimele 10 luni, piața auto a înregistrat o scădere de 26,8% față de 2019
- În România, scăderea este de 27,4% față de anul trecut
- Brand-urile cu cele mai mari scăderi (-40%) sunt: Opel, Mazda, Jaguar
- Dacia s-a menținut în octombrie, dar față de anul trecut scăderea este de 32,4%
În timp ce pandemia a pus frână vânzărilor auto din întreaga Europă în luna octombrie, România merge contra curentului. Noi am înregistrat creșteri.
În luna septembrie, lucrurile începuseră a se înviora pe piața auto. În schimb, a venit octombrie, iar pandemia a întors „cu roțile în sus” această industrie. Toată Europa a înregistrat scăderi, mai puțin 2 țări: România și Irlanda. Noi am avut o creștere de 17%, în timp ce Irlanda de 5,4%.
Creșterea din octombrie este într-adevăr îmbucurătoare dacă ne uităm per total. Chiar dacă în ultimele luni am avut mai multe vânzări decât anul trecut în aceleași luni, în general, pe tot anul, am avut o scădere de 27%.
Vestea bună este că Dacia nu a înregistrat scăderi în această lună, se menține. Totuși, și această companie, dacă ne uităm per total, vedem ca a înregistrat scăderi de aproximativ 32% față de anul trecut.