- Conform estimărilor ZF, reclama costă, în baza rate-cardului furnizat de site-ul WSJ, între 80-100.000 de dolari pe zi.
- Tariful pentru o pagină de interior full de reclamă este de 350.000 de dolari pentru o singură apariţie.
- Acţiunile UiPath au închis şedinţa de tranzacţionare de vineri la 18,71 dolari.
Prima companie fondată în România care îşi face reclamă pe prima pagină din Wall Street Journal. De obicei, colţul din dreapta jos era „rezervat” pentru gigantul Oracle.
Conform estimărilor ZF, reclama costă, în baza rate-cardului furnizat de site-ul WSJ, între 80-100.000 de dolari pe zi. Tariful pentru o pagină de interior full de reclamă este de 350.000 de dolari pentru o singură apariţie.
UiPath şi-a actualizat estimările lansate pe 1 iunie cu ocazia publicării rezultatelor la T1/2023. Societatea se aşteaptă la venituri de 229-231 milioane de dolari, ARR de circa 1,04 miliarde de dolari pe 31 iulie 2022 şi o pierdere operaţională non-GAAP de 55-60 de milioane de dolari pentru anul fiscal 2023. Veniturile exerciţiului financiar sunt cuprinse între 1,085 şi 1,09 miliarde de dolari.
Acţiunile UiPath au închis şedinţa de tranzacţionare de vineri la 18,71 dolari.
Pe 24 iunie, boardul de directori al UiPath (simbol bursier PATH), primul unicorn românesc ajuns la Wall Street, a aprobat o serie de măsuri de restructurare care vizează gestionarea cheltuielilor operaţionale. Măsurile sunt aşteptate să includă o reducere de circa 5% a forţei de muncă la nivel global, care ajungea la aproximativ 4.200 de angajaţi pe 30 aprilie 2022, adică la finele lui T1/2022, conform calendarului american de raportări financiare.
Aşadar, numărul de angajaţi care ar putea părăsi în curând UiPath ajunge la aproximativ 210. Majoritatea concedierilor vor avea loc până la sfârşitul celui de al doilea trimestru al anului fiscal 2023 (aprilie-iulie), reiese dintr-un raport publicat la Securities and Exchange Commission (SEC – autoritatea de reglementare a burselor americane).