• Alibaba a vândut de 75 de miliarde de dolari pe 11 noiembrie – Single’s Day
  • Vânzările sunt aproape duble faţă de aceeaşi zi de anul trecut
  • Single’s Day este cel mai mare eveniment de shopping al anului

Alibaba a încheiat Single’s Day, cel mai mare eveniment anual de shopping, cu încasări de 75,1 miliarde de dolari, relatează Seeking Alpha.

Este semnalul că e-commerce-ul este la modă pe durata pandemiei, totodată este şi un semnal pozitiv pentru Alibaba, care a înregistrat o scădere de 10% a valorii de piaţă în urma listării eşuate la bursă a fintech-ului Ant Group.

Single’s Day a debutat în 2009, evenimentul fiind creat chiar de către Alibaba. Acest concept încurajează cumpărăturile persoanelor singure.

Recomandări

ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT
UNDE TE DISTREZI ÎN PARIS
SUSPECTUL E ARESTAT
TRUMP AMENINȚĂ PANAMA
FRANȚA ȚINE DOLIU

Vânzările sunt aproape duble de acelaşi moment al anului trecut, atunci când compania a înregistrat un profit de 40,5 miliarde de dolari.