• În lumea tăioasă a ospitalităţii post-pandemice, obţinerea celor mai buni angajaţi este esenţială.
  • Un grup hotelier a decis să atragă personal de excepţie, oferindu-le un tatuaj gratuit, dacă vor rămâne şase luni.
  • Campania este în parte o campanie de atragere a atenţiei.

În lumea tăioasă a ospitalităţii post-pandemice, obţinerea celor mai buni angajaţi este esenţială. Ruby Hotels din Germania, care deţine 16 proprietăţi în Europa, oferă noilor angajaţi până la 500 de euro pentru a-şi face tatuaje, piercing sau tunsoare după ce împlinesc şase luni de muncă.

Şi la puţin peste o lună de când a început programul, în iunie, cererile de angajare la acest brand au crescut deja cu 25%, în ciuda faptului că este perioada vacanţelor de vară în Europa.

„Având în vedere deficitul de personal din industria hotelieră din Europa, acesta este un rezultat foarte satisfăcător”, a declarat pentru CNN, vicepreşedintele departamentului de resurse umane al Ruby.

Recomandări

NE-A SALVAT VACCINUL?
ACȚIUNILE META SE SCUFUNDĂ
RUSIA SPUNE NU REZOLUȚIEI
FII BOGAT ÎN ROMÂNIA
MATTY HEALY, DESPRE ALBUMUL LUI SWIFT
DE LA GOYA LA... YOGA

Campania este în parte o campanie de atragere a atenţiei, a spus ea, dar, mai ales, este pentru a atrage genul de personal pe care îl doresc în hotelurile lor: „Jucători de echipă care apreciază caracterul, sufletul şi individualitatea”, a scris compania într-o declaraţie.

„Ruby vrea să îşi încurajeze angajaţii să îşi creeze povestea individuală de succes, să îşi arate propria personalitate şi să o pună în valoare şi la locul de muncă. Iubim oamenii cu personalitate şi asta vrem să transmitem”, a adăugat Scheurer.

Scheurer, care are ea însăşi tatuaje, a declarat că: „Amestecul de caractere individuale este ceea ce creează atmosfera şi succesul Ruby”.

Ea a continuat: „Tatuajele, piercingurile şi coafurile sunt ceva foarte personal. Sunt diferite pentru fiecare, emoţionale pentru fiecare, cu o semnificaţie. La Ruby, fiecare angajat poate şi ar trebui să fie el însuşi. Multe companii pretind acest lucru. Noi o dovedim cu această campanie”.

Şi dacă angajaţii actuali se simt excluşi, nu o vor face pentru mult timp. Schema a mers atât de bine încât au extins-o. Atunci când un angajat existent recrutează unul nou, marca va plăti un tatuaj pentru fiecare dintre ei. Campania se va desfăşura până la sfârşitul anului.