
- Deloitte estimează că „valoarea activelor sociale” produse de faimosul monument se ridică la 79 de miliarde de euro.
- Uriaşa sumă a fost calculată adunând preţul biletului pentru monument şi a banilor pe care vizitatorii îi lasă în urmă după ce aceştia interacţionează şi cu alte afaceri din proximitatea Colosseumului.
- Colosseumul este cel mai vizitat monument al Italiei, atrăgând aproximativ 7 milioane de turişti în 2019. Tod’s Group a finanţat o restaurare de 25 de milioane de euro a monumentului în 2011-2016.
Colosseumul, unul dintre cele mai emblematice monumente din Italia, ar putea aduce PIB-ului ţării 1,4 miliarde de euro anual, potrivit analiştilor. Valoarea totală a celebrului monument s-ar putea ridica la ordinul zecilor de miliarde, scrie Bloomberg.
Deloitte estimează că „valoarea activelor sociale” produse de faimosul monument se ridică la 79 de miliarde de euro.
„Aceasta este valoarea percepută de majoritatea italienilor, nu doar de cei ce îl vizitează”, se arată într-un raport al companiei, potrivit Business Magazine.
Uriaşa sumă a fost calculată adunând preţul biletului pentru monument şi a banilor pe care vizitatorii îi lasă în urmă după ce aceştia interacţionează şi cu alte afaceri din proximitatea Colosseumului.
TOP ARTICOLE
- Noi detalii despre capturarea lui Chereceş. A opus rezistenţă în faţa poliţiei germane, avea mii de euro şi un buletin de Italia
- Povestea unui român de pe frontul ucrainean. Supranumit „Dracula”, a fost salvat de francezi după ce a fost rănit în Bahmut
- EXCLUSIV. Procuratura Generală din München l-a urmărit pe Cherecheş timp de 24 de ore prin Germania. „Am aflat marţi că persoana Cătălin Cherecheş s-ar afla în zona metropolitană München. Procuratura Generală din München l-a supravegheat şi i-a monitorizat telecomunicaţiile şi a fost arestat, miercuri, în Augsburg, la ora 18.30″
Deloitte şi-a realizat evaluarea pe baza unui sondaj în care oamenii sunt întrebaţi cât sunt dispuşi să plătească pentru a asigura continuitatea unui bun sau serviciu, chiar dacă nu beneficiază direct de pe urma acestuia.
„Suma pe care cetăţenii Romei au înaintat-o în acesastă privinţă este de 90 de euro de persoană, în timp ce alţi italieni ar plăti doar undeva la 50 de euro”, mai arată raportul.
Colosseumul este cel mai vizitat monument al Italiei, atrăgând aproximativ 7 milioane de turişti în 2019. Tod’s Group a finanţat o restaurare de 25 de milioane de euro a monumentului în 2011-2016.
Partenerii noștri