Doar 1 din 5 profesori din România știe să predea online

Cât timp statul a stat să numere și să constate, privatul a pus osul la treabă. Alianța pentru Educație Remedială a creat proiectul Academia profesorului digital. Proiectul le oferă tuturor profesorilor care vor o șansă să învețe să folosească instrumentele de predare online.

„O să le explicam cum se va face evaluare online, cum se pot face lecții digitale, lecții digitale de impact în fața copiilor, ce înseamnă o platformă de management și administrare a conținuturilor educaționale, a comunicării cu părinții și sunt convins că e un proiect care va avea succes. Am semnale de la colegii mei că deja sunt foarte mulți care vor să se înscrie.”, spune Marcel Bartic, fondator Alianța pentru Educație Remedială.

Viforel Dorobanțu, director la școala Gimnazială nr 1. din Curcani s-a înscris la cursuri. El crede că prin intermediul orelor, profesorii vor fi mult mai pregătiți pentru online.

„Întotdeauna vom avea nevoie să fim pregătiți pentru orice problemă legată de pandemie și să intrăm în online și tocmai de aceea am ales să mergem pe aceste cursuri.”, spune directorul.

Cătălina Georgescu este profesor de engleză la Liceul Teoretic Internațional de Informatică. Ea și colegii sunt deja pregătiți pentru predarea online și nu mai au nevoie de formare.

„Ne-am așteptat să trecem în mediul online din nou. Pentru noi nu e o surpriză, suntem deja obișnuiți cu acest lucru, elevii folosesc tabletele de 5 ani, dinainte de pandemie. Suntem norocoși.”, spune profesorul.

Exit mobile version