• Numărul prea mare de elevi la clasă afectează progresul și comportamentul elevilor.
  • 8 din 10 cadre didactice consideră că nu există resurse educaționale suficiente pentru o clasă atât de numeroasă.

Numărul prea mare de elevi la clasă afectează progresul și comportamentul elevilor, avertizează profesorii britanici. Potrivit unui sondaj britanic, 9 din 10 profesori spun că numărul mare de elevi dintr-o clasă are un efect negativ asupra progresului.

De asemenea, 3 din 4 cred că dimensiunea claselor este în creștere, iar 8 din 10 cadre didactice consideră că nu există resurse educaționale suficiente pentru o clasă atât de numeroasă.

Subiectul a fost dezbătut împreună cu profesorul de matematică, Cătălin Ciupală, și cu expertul în educație, Alexandru Manda.

Recomandări

ISRAELUL A ATACAT IRANUL
OFICIAL, AVEM O NOUĂ STAȚIUNE
ZELENSKI RĂSUFLĂ UȘURAT
CÎRSTOIU: MANDATUL MEU E PE MASA COALIȚIEI
CE SCOP ARE ISRAELUL
AL TREILEA AUR PENTRU POPOVICI