- Din iunie 2021, cea mai nouă adiție la nivel de masterat în cadrul Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării (FJSC) este masteratul „Modă, Publicitate, Consum”
- Masteratul este inițiat și coordonat de Lect. univ. dr. Dan Podaru
- Studenții interesați vor avea parte de mai multe abordări, atât sociologice, istorice, artistice, cât și din punctul de vedere al comunicării fenomenului
Cu un corp didactic format din profesori ai facultății și profesioniști ai domeniului modei și publicității ca: Matei Corvin (creator de modă), Corina Băcanu (influencer și Creative Director) sau Bogdan Lascăr (pictor) etc., coordonatorul masteratului, lect. univ. dr. Dan Podaru susține că masteratul „vine în întâmpinarea studenților și tinerilor în general cu o abordare teoretică solidă, dinamică și răspunde nevoilor actuale de înțelegere și cercetare impuse de societatea contemporană și cerințelor ei”.
Cum vor fi selectați candidații pentru admiterea la FJSC
Pentru programele „Jurnalism Tematic” și „Modă, Publicitate, Consum”, procesul de selecție a candidaților va consta în:
- Probă scrisă – proiect de cercetare sau practic
- Probă orală – interviu online
În urma parcurgerii programelor de învățământ oferite de FJSC, studenții pot pătrunde în piața muncii abordând numeroase oportunități de carieră, precum: jurnaliști de presă scrisă și online, jurnaliști de radio și de televiziune, redactori, reporteri, editori, corespondenţi de presă, specialiști în publicitate și marketing, copywriter, art directori, specialiști în Relaţii Publice, organizatori de evenimente, purtători de cuvânt, producători audio-video.
Mai multe detalii vor fi disponibile pe site-ul FJSC.