• Sorin Cîmpeanu a spus că decizia de redeschidere a școlilor pe 8 februarie va fi luată azi.
  • Sorin Cîmpeanu: „Avem în școli peste 37 de milioane de măști și peste un milion de litri de substanțe dezinfectante”.
  • Sorin Cîmpeanu: „Este foarte dificil să organizezi învățământul online pentru cei mai mici”.

Sorin Cîmpeanu a declarat azi în conferința de presă că decizia de redeschidere a școlilor pe 8 februarie se va lua după ce lucrurile „vor fi analizate din toate perspectivele”.

„În primul rând, perspectiva sanitară, epidemiologică, nu doar cantitativă, ci și a evoluției din perspectiva noilor tulpini, lucru care va implica o și mai mare prudență. Vor fi aduse în discuție și perspectivele sistemului de educație și revenire în școală, pentru a putea recupera din pierderile suferite pe parcursul predării. Decizia va fi luată azi”, a declarat Sorin Cîmpeanu.

Întrebat dacă înclină spre redeschiderea școlilor pe 8 februarie, Sorin Cîmpeanu a spus că „Ministerul își manifestă interesul pentru redeschiderea școlilor în format fizic. La ora la care vorbim, din 27 de țări membre UE doar trei nu au deschis fizic grădinițele și școlile sau nu intenționează să le deschidă zilele următoare”.

Recomandări

CIOLACU: AVEM COALIȚIE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT
UNDE TE DISTREZI ÎN PARIS
SUSPECTUL E ARESTAT
LARA NU VREA LA SENAT

Sorin Cîmpeanu: „Avem în școli peste 37 de milioane de măști”

„Avem în școli peste 37 de milioane de măști, peste un milion de litri de substanțe dezinfectante. Cerem situația elevilor cu risc de neîncheierea situației școlare”, a spus Sorin Cîmpeanu.

Care ar putea fi consecințele pentru elevii care nu se întorc fizic la școală

„Avem deja peste 160.000 de elevi care au învățat să scrie literele online. Dacă nu se întorc la școală vor învăța tot online să scrie literele, lucru ce este foarte dificil”, a explicat Sorin Cîmpeanu.

„Este foarte dificil să organizezi învățământul online pentru cei mai mici”, a adăugat Sorin Cîmpeanu.

Efectele școlii online

Sorin Cîmpeanu a mai spus că predarea online generează pierderi structurale: „Aceste pierderi sunt neuniforme, diferă între rural și urban, între o zonă a țării și alta, chiar de la elev la elev”.