• Warner Bros. Japonia nu vrea ca Barbie să fie asociat cu Oppenheimer.
  • Warner Bros. din America a refuzat să comenteze.
  • Multe femei s-au despărțit de iubiții lor, după ce au văzut filmul Barbie.

Fenomenul Barbenheimer stârnește critici din partea japonezilor. „Vă bateți joc de războiul nuclear prin care am trecut dacă asociați Barbie cu Oppenheimer”, îi ceartă Warner Bros din Japonia pe partenerii americani.

Declarația japonezilor a venit după ce contul oficial de Twitter al filmului Barbie, un film Warner Bros, a reacționat pozitiv la mai multe meme-uri Barbenheimer făcute de fani. „Credem că reacția americanilor este una extrem de regretabilă. Luăm asta foarte în serios și cerem șefului american să reacționeze. Le cerem scuze tuturor celor care s-au simțit deranjați”, au scris japonezii de la Warner Bros tot pe Twitter.

Doina Vîlceanu: Până nu ajungi la viralizare nu ai ceva cu adevărat spectaculos

Doina Vîlceanu, om de marketing cu experiență de peste 20 de ani în domeniu, spune că sunt cazuri în care producătorii unui material sau produs nu și-au făcut research-ul atunci când vine vorba de semnificația unui cuvânt pentru piața în care vrei să introduci produsul.

Recomandări

POPULARITATEA AMERICII ESTE ÎN DECLIN
TRIMITEM PATRIOT UCRAINEI?
SE RĂCEȘTE VREMEA
NOI IPAD-URI DE LA APPLE
CAMILLA ÎNDEAMNĂ COPIII LA CITIT
PRINȚUL HARRY MERGE ÎN UK

„Da, există gafe, însă conceptul de viralizare este cel mai mare deziderat pe care îl poate avea un om cu meseria mea. Până nu ajungi la nivel în care este viralizează și se propagă natural, până atunci nu reușești să ai ceva cu adevărat spectaculos”, a spus Doina Vîlceanu, la ȘTIU, pe Aleph News.

Și fanii japonezi au reacționat. Săptămâna trecută au lansat hashtag-ul #NoBarbenheimer. Warner Bros din America a refuzat să comenteze. Barbie ar trebui să apară în cinematografele din Japonia luna asta, însă o dată oficială încă nu a fost anunțată.

Dar viața nu e chiar atât de roz, după ce vezi Barbie! Fetele care nu regăsesc un Ken lângă ele, hotărăsc să se despartă. Filmul a generat până acum aproape 800 de milioane de dolari în toată lumea, și a stricat câteva sute de relații. Femeile spun pe TikTok că filmul le-a inspirat să se despartă de iubiții lor. „Îți mulțumesc, „Barbie” pentru că mi-ai dat încredere și m-ai făcut să realizez că merit mai mult!”, e una dintre postările fetelor.

Și au și motive să se despartă de iubiții lor. Un bărbat din Marea Britanie a fost criticat după ce și-a publicat pe Reddit lista cu cele 15 cerințe pe care viitoarea lui iubită trebuie să le îndeplinească.

Citește și

Ciolacu lasă din brațe bugetarii: Cei care merg la serviciu de zeci de ani să se joace Solitaire, să caute în altă parte acest mod de a munci. Sunt peste 50 de sporuri

Vreme extremă în țară. Cod galben de de instabilitate atmosferică. Caniculă în București, până vineri

Tesla, anchetată: Aproximativ 300.000 de mașini are avea probleme cu direcția. Ce fac rivalii companiei