• Cel mai mare târg de jucării din Europa are loc în aceste zile, la Nuremberg, în Germania.
  • Peste 200 de producători de jucării din întreaga lume și-au expus creațiile.
  • Multe îmbină jocurile clasice ale copilăriei cu noile tehnologii.

Cel mai mare târg de jucării din Europa are loc în aceste zile, la Nuremberg, în Germania. Peste 200 de producători de jucării din întreaga lume și-au expus creațiile, potrivit agenției Xinhua. Multe îmbină jocurile clasice ale copilăriei cu noile tehnologii.

După o pauză de doi ani, din cauza pandemiei, târgul de la Nuremberg și-a redeschis porțile. Noile jocuri și jucării sunt fascinante.

Timp de trei ani, industria a așteptat acest moment” , au declarat organizatorii într-un comunicat. Până pe 5 februarie, vizitatorii vor avea ocazia să experimenteze «Spiritul jocului» la prima mână” .

Recomandări

HARRY NU PRIMEȘTE MAI MULTĂ SECURITATE
PIEPER SE RETRAGE DE LA C.E.
INTERNET STABIL, CASĂ STABILĂ
EU VARA NU DORM..
ATAC ÎNTR-O BISERICĂ DIN SYDNEY
PROBLEME LA PROCESUL LUI TRUMP

Cu ajutorul codurilor QR, copiii pot crea holograme cu diferite personaje. De exemplu, un câine-robot care te răsplătește pentru fiecare mângâiere cu un mesaj amuzant, scris cu ajutorul codiței.

Peste 2.000 de expozanți din 69 de țări și regiuni își prezintă cele mai recente inovații și tendințe în materie de produse. Pentru prima dată, o parte a târgului va fi deschisă și pentru neprofesioniști, în timpul zilei deschise pentru modele feroviare și modelism, sâmbătă și duminică.

Cu 196 de expozanți, China este al doilea cel mai mare participant, după Germania, țara gazdă, care are 442 de expozanți. Numai la standul comun Best of China, peste 120 de companii chinezești expun în grup.

Expozanții chinezi joacă în mod tradițional un rol important” , a declarat miercuri un purtător de cuvânt al Spielwarenmesse pentru Xinhua.

Piața jucăriilor din Germania a înregistrat rate de creștere peste medie în primii doi ani ai pandemiei COVID-19, dar de atunci s-a răcit. În primele zece luni ale anului 2022, vânzările au scăzut cu 5% față de anul precedent, ajungând la 4,7 miliarde de euro (5,1 miliarde de dolari americani), potrivit Asociației germane a comercianților cu amănuntul de jucării (BVS). (1 euro = 1,09 dolari americani).