• Noul film „Barbie” a condus cinematografele în weekend, aducând aproximativ 155 de milioane de dolari pentru a stabili recordul pentru cea mai mare deschidere internă din 2023.
  • Frenezia „Barbenheimer”, două filme foarte așteptate, dar complet diferite, care se lansează simultan, au fost așteptate la cinematografe.
  • Debutul de 155 de milioane de dolari a depășit cei 146,4 milioane de dolari pentru „The Super Mario Bros” din aprilie.

Noul film „Barbie” cu Margot Robbie în rolul păpușii emblematice a condus cinematografele în weekend, aducând aproximativ 155 de milioane de dolari pentru a stabili recordul pentru cea mai mare deschidere internă din 2023, a declarat duminică distribuitorul Warner Bros, scrie CNN.

„Oppenheimer” al regizorului Christopher Nolan, despre fabricarea bombei atomice, a depășit așteptările cu 80,5 milioane de dolari în cinematografele interne, într-o bătălie cinematografică numită „Barbenheimer”.

Sumele au oferit un impuls studiourilor și teatrelor care au îndurat o vară întreagă. Vânzările de bilete au rămas sub vânzările realizate anul trecut, în ciuda unui număr mai mare de filme la cineplexuri.

Recomandări

ROMÂNIA VA EVALUA COMPETENȚELE DE CITIRE
TAYLOR ÎȘI SCHIMBĂ GARDEROBA
CRIPTOMONEDELE SUNT ARMA LUI TRUMP
A.I.-UL DUPĂ MOARTE DEVINE AFACERE
V. NULAND RUPE TĂCEREA
SUNTEM ÎN TOPUL DESTINAȚIILOR

Frenezia „Barbenheimer”, două filme foarte așteptate, dar complet diferite, care se lansează simultan, au fost așteptate la cinematografe.

Sursă: CNN

„Barbie” este interpretarea regizoarei „Little Women”, Greta Gerwig, despre păpușa care a debutat în urmă cu 60 de ani. Debutul de 155 de milioane de dolari a depășit cei 146,4 milioane de dolari pentru „The Super Mario Bros” din aprilie și s-a clasat ca cea mai mare deschidere internă vreodată pentru un film regizat de femei.

Mulți fani au purtat la proiecții ținute roz, iar teatrele au oferit cocktailuri roz și floricele strălucitoare

Mattel a lansat un blitz global de marketing pentru a stârni frenezia, luminând reperele Londrei în roz și creând parteneriate pentru produse de la moda Barbie până la o consolă Barbie X-box.

Citește și