- Campania intenționa să promoveze eleganța la operă și rafinamentul.
- Postarea a strâns sute de comentarii ironice, critice și cu injurii.
- Din cauza comentariilor, după două zile campania a fost ștearsă.
Alungați fantoma de la operă – aia care-i face pe spectatori să se îmbrace nepotrivit! Vreți ținute extravagante sau sport? Mergeți la manele! O campanie pornită pe Facebook de Opera Națională București, „Cum ne îmbrăcăm la operă”, a împărțit internetul în două. În online, au fost lansate întrebările „Ce înseamnă pentru voi eleganța la operă?” și „Care este ținuta voastră de suflet pentru astfel de evenimente?”. Postarea a adunat sute de comentarii, cele mai multe dintre ele erau critici și ironii.
Advertisment
Ceea ce trebuia să fie „un ghid al eleganței și al respectului față de artă”, a devenit un spectacol al injuriilor. Motiv pentru care în 48 de ore, postarea a fost ștearsă din online.
Opera Națională nu a vrut să accepte un „bis” la postările respective așa cum se întâmplă pe adevăratele scene.
Recomandări
Citește și
- LIVE UPDATE. Război în Ucraina, ziua 1.071. Zelenski a discutat despre „menținerea unui contact strâns” cu Trump în convorbirea sa cu Netanyahu
- LIVE UPDATE. Război în Israel, ziua 481. Olaf Scholz afirmă că expulzarea palestinienilor din Gaza este „inacceptabilă”
- Criza economică din Germania este fără precedent de la căderea Zidului Berlinului. Ce spun liderii industriali
Partenerii noștri