• Abonamentele media devin copleșitoare într-o lume deja accelerată
  • O parte semnificativă a consumatorilor nu mai vrea să se aboneze la alte servicii
  • Consumatorii din SUA au cheltuit peste 22 miliarde $ pe abonamente în 2020
  • 49% dintre ei nu mai vor servicii la care să se aboneze

Dacă te întreb acum la câte servicii online ești abonat poți să le enumeri? Cele mai recente studii arată că nu îți vei aminti de toate decât la final de lună când vezi facturile care-ți vin pe mail.

Alex are multe abonamente și recunoaște că nu are nevoie chiar de toate: „Am fost abonat la aproximativ 10-15 servicii de la toate categoriile cum ar fi video Neflix, Amazon Prime, HBO GO, la muzică cum ar fi Spotify și Apple Music la jocuri, un alt exemplu ar fi Playstation PLUS și toate abonamentele strângându-se la final de lună ajungeam la o sumă de 100 de euro. Ajunge să te streseze faptul că plătești pentru servicii pe care nu le folosești cu adevărat, uiți de ele”.

De ce te-ai abonat la atâtea aplicații și e greu să renunți de la ele îți spune psihologul Marilena Gheorghiţă.

Recomandări

SECRETUL BANILOR
PARTIDELE VOR PROTESTE
ALERTĂ SANITARĂ ÎN SUA
CE-I PLAC GLUMELE LUI
IRANUL AJUTĂ RUSIA
DIN OSTAȘ, SCRIITORAȘ

„E această nevoie a omului de a își asigura un confort și are senzația că dacă o resursă devine la un moment dat epuizată atunci e foarte bine să fie pregătit din timp cu resurse”, spune psihologul.

Cel mai bun sfat este să-ți monitorizezi toate abonamentelor într-un singur loc și să evaluezi dacă ai nevoie de toate aceste servicii.