11 propuneri pentru noul logo al stațiunii Mamaia au intrat în etapa de vot public. Câștigătorul va fi remunerat suplimentar cu 14.000 lei

Luni a început etapa de vot public pentru logo-ul și sloganul stațiunii Mamaia.

„În urma votului juriului de specialiști a existat egalitate de punctaj pentru ultimele poziții din clasament, de aceea în loc de 10 propuneri în etapa de vot public, intră 11 propuneri selectate de juriu. Propunerile pot fi votate de public pe site-ul https://concurslogomamaia.ro/ până pe 4 martie. Totodată, lucrările vor intra în runda a doua de jurizare, urmând criteriile: 1. exprimarea brandului (40%); 2. impact (40%); 3. portabilitate (20%)”, anunță Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța.

În etapa a treia a concursului, cele 3 propuneri finaliste vor putea fi îmbunătățite pe baza feedback-ului juriului. Primele 3 propuneri finaliste, care au scorul cel mai mare, va primi 12.000 lei.

Propunerea câștigătoare va fi remunerată suplimentar cu 14.000 lei pentru realizarea manualului de brand.

Citește și:

Exit mobile version