• Angajamentul pentru Mediu, proiect iniţiat de eMAG, alături de Fundaţia Conservation Carpathia şi GreenTech, are drept scop încurajarea companiilor de orice mărime.
  • Principiile Angajamentului pentru mediu au fost adoptate deja de 50 de membri: 11 microîntreprinderi, 13 întreprinderi mici, 7 întreprinderi mijlocii şi 17 companii mari, dar şi 2 ONG-uri.
  • Platforma Angajament pentru Mediu, www.angajamentpentrumediu.ro, poate fi accesată oricând, de către orice companie care îşi propune să definească un plan de acţiuni concrete pentru a diminua cantitatea de emisii de dioxid de carbon.

La doar o lună de la lansare, Angajamentul pentru Mediu, primul demers care reuneşte comunitatea de business din România în asumarea unui viitor sustenabil, a atras 50 de membri din toate industriile, de la bănci sau companii de construcţii sau retail, până la companii din domeniul farmaceutic sau sectorul alimentar.

Angajamentul pentru Mediu, proiect iniţiat de eMAG, alături de Fundaţia Conservation Carpathia şi GreenTech, are drept scop încurajarea companiilor de orice mărime, provenind din orice industrie  în a-şi asuma obiective măsurabile şi a adopta măsuri concrete pentru protejarea mediului înconjurător şi prevenirea schimbărilor climatice şi reducerea amprentei de carbon a companiilor din România.

„Ne bucură interesul mare al comunităţii de business, care a răspuns foarte rapid la această iniţiativă, ceea ce ne arată că există o mare disponibilitate pentru colaborare în vederea identificării de soluţii la teme importante aflate pe agenda lumii în care trăim, precum încălzirea globală şi reducerea amprentei de carbon. Angajamentul pentru Mediu a fost adoptat atât de companii care au implementat deja practici şi standarde menite să contribuie la un mediu mai curat şi doresc ca astfel să inspire şi să participe la un efort comun, cât şi de companii tinere, care îşi propun să dezvolte business-uri responsabile” a declarat  Tudor Manea, CEO eMAG.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Principiile Angajamentului pentru mediu au fost adoptate deja de 50 de membri: 11 microîntreprinderi, 13 întreprinderi mici, 7 întreprinderi mijlocii şi 17 companii mari, dar şi 2 ONG-uri. Organizaţiile partcipante la acest demers sunt active în domenii precum domeniul bancar, farmaceutic, retail, sau sectorul imobiliar, construcţii, marketing şi comunicare, alimentar, dar şi ONG-uri.

Prin aderare, companiile din comunitate parcurg următoarele etape: îşi calculează amprenta de carbon, iau măsuri pentru a reduce amprenta de carbon şi pentru a compensa emisiile care nu au putut fi evitate, în mod voluntar, dacă îşi doresc să ajungă mai repede la net zero, publică un raport de activitate nonfinanciar şi aderă la o iniţiativă globală cu un obiectiv similar.

Semnatarii sunt: Adline Supplies, Ascendis, Asociatia ENVIRON, AS Metal, Automotive Mobility Solutions, Autonom Services, Avaelgo, Banca Transilvania, BRD Groupe Societe Generale, BITSoftware, Carbon Expert, Chimica SA, CMD Dr. Adiaconitei, Concelex, CONSTRUCTII ERBASU SA, Conversion Marketing, Conviv Media, Corect 2000, CTE Solution, Delta Samitur, Depanero, Deplast SRL, eMAG, Filip&Company, Freshful, Fundaţia Conservation Carpathia, Globus Software Dev, Glovo, Green PC Ambalaje, GreenTech, ING Bank, June Communications, MultiMedia SRL, Network One Distribution, Orhideea Residence and SPA, Owithu Management SRL, PC Garage, Pehart, Raiffeisen Bank Romania, Restart Energy, Sameday, Salad Box SRL, SMART LIVING CYCLE SRL, SmartPoint, Foodify, Sport Gifts SRL, Tabara Telecom, Tazz by eMAG, Tema Energy SA, Zentiva.

Platforma Angajament pentru Mediu, www.angajamentpentrumediu.ro, poate fi accesată oricând, de către orice companie care îşi propune să definească un plan de acţiuni concrete pentru a diminua cantitatea de emisii de dioxid de carbon pe care le produce şi a beneficia de instrumente care să le susţină în acest demers.